Spotrebiteľský trh sa mení priebežne, nie len pri výrazných vonkajších zmenách, či vstupe do nového segmentu. Nehovoriac o zmenách výrobných nákladov. Ak vás zmeny „dobehli“, je vhodné obdobie nezľaknúť sa, zamyslieť sa nad svojim produktom a vhodne inovovať aj obalový dizajn. Takto je možné jednoduchšie osloviť nových zákazníkov. Zároveň sa pri redizajne môžete rozhodnúť pre technológie a materiály, ktoré vhodne nahradia doterajšie. Či už cestou k ekologickej alternatíve, alebo optimalizácii v jednoduchšom prevedení. Poraďte sa s našimi kolegami. Aj pre grafický dizajn máme riešenia.
Vaše etikety za vás prinášajú k zákazníkom správu o tom, čo v obale dostávajú do rúk a ako to použiť. Zladiť túto správu s celkovým dizajnom etikety tak, aby zaujal tých správnych zákazníkov, je preto dôležité.