Čo robíme

Aké grafické podklady použiť

S našimi grafikmi sme pre vás pripravili krátky návod na prípravu grafických podkladov. Zistite, čo treba zaslať na úspešné a rýchle spracovanie vašej objednávky.

CMYK alebo pantoneVaša etiketa by mala okrem informácii v prvom rade upútať, odlíšiť vás od ostatných, pomôcť predávať váš výrobok. Pre jej návrh sa neváhajte obrátiť na našich obchodných zástupcov. Podľa vašich nárokov budú vedieť odporučiť riešenie. Ak budete pracovať s externým grafikom pre úspešné a rýchle spracovanie vašej objednávky, treba dbať na nasledovné:

Okrem hotovej grafickej podoby etikety potrebujeme vedieť z čoho je poskladaná (grafici to označia aj „montáž grafiky“) a potrebujeme s jej detailmi pracovať počas schvaľovacieho procesu. Preto je vhodné posielať údaje vo vektorovej kvalite. Ideálne je, ak bude spracovaná v programe Adobe Illustrator (v interných formátoch AI, EPS), prípadne ako tlačové PDF. Konvertujeme tiež podklady z Adobe InDesign a Adobe Acrobat, prípadne CorelDraw.

Ak je návrh spracovaný bitmapovou grafikou v Adobe Photoshop, prosíme posielať v otvorenom formáte PSD (vo vrstvách), prípadne TIFF, EPS, JPEG (bez komprimácie). Rozlíšenie obrázkov by malo byť 300dpi.

Logo Purgina - bitmapa

Bitmapová grafika po zväčšení.

Logo Purgina - vektor

Vektorová grafika po zväčšení.

Jednotlivé obrázky či vzory, je hlavne pri bitmapovej grafike, nutné priložiť v pôvodnej podobe, v čo najväčšom rozlíšení. Takto pri korektúrach zachováme vaše motívy bez problémov.

Ak texty v grafike nebudeme potrebovať ďalej editovať je možné ich dodávať v krivkách. V opačnom prípade potrebujeme grafiku dodať kompletnú vrátane použitých fontov, aby sme texty vedeli bezpečne prepisovať. Naše grafické štúdio disponuje vlastnou knižnicou písiem, ak je použitý font, (špecifické písmo), ktorého rez nemáme, nahrádzame ho podobným fontom a text následne editujeme.

Purgina

logo-purgina-vektor

Aj naše logo má špecifický font. Náhrada podobným, bežne dostupným fontom je viditeľná.

Ako majú vo výsledku pôsobiť farby na vašej etikete po vytlačení najlepšie zadáte presným popisom CMYK alebo pantone odtieňov. Vhodné je farbu konzultovať osobne s obchodným zástupcom. Každé zobrazenie, na rôznych obrazovkách, materiáloch a typoch povrchov (lesk, štruktúra), môže byť totiž odlišné.

Na grafickom návrhu treba tiež vyznačiť technológie zušľachtenia a ich umiestnenie. Prehľad jednotlivých efektov nájdete na našej hlavnej stránke a vybrať si ich môžete pri konzultácii tak, aby vaša etiketa bola originálna, nápaditá a zároveň v cenovej rovine podľa vášho priania.

Kompletné podklady pre tlač etikety je možné zaslať cez službu on-line zdieľania na analyza@purgina.sk .


  • Ikona fb
  • Ikona in

Čo všetko máme v ponuke?

Na Slovensku sme sa za 30 rokov na trhu etablovali ako priekopníci v segmente samolepiacich etikiet s pridanou hodnotou. Ponúkame vysokú kvalitu tlače spolu s náročnými technológiami zušľachtenia, široký výber podkladového materiálu aj zabehnuté procesy. Bonusom je naše poradenstvo, či služby grafického štúdia aj dizajnéra. Naše skúsenosti posúvajú možnosti produktového marketingu mnohých spokojných zákazníkov. Zároveň dodávame samolepiace etikety aj pre priemysel a na bežné použitie napríklad v obchode a logistike.

Ako vie materiál etikety riešiť veľké problémy

Samolepiace etikety sú skvelou voľbou obalového materiálu, ktorý umožní veľkú flexibilitu. Prinášajú značnú efektívnosť pri aplikovaní („nalepíte ľahko“), ich skladovaní, dizajnovom spracovaní, ale aj voľnosť voľby materiálu najvhodnejšieho pre špecifický produkt. Nielen z pohľadu oslovenia zákazníkov, ale aj splnenia legislatívnych a hodnotových záväzkov výrobcu.

Viac užitočných informácií a noviniek môžete dostať priamo e-mailom

Icon arrow down

Prihláste sa do newslettra

Vaše osobné údaje budeme spracúvať len za účelom zasielania newslettrov a noviniek so zaujímavým obsahom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Svoj súhlas so zasielaním a spracúvaním osobných údajov môžete kedykoľvek odvolať prostredníctvom odhlasovacieho odkazu v každej zaslanej kampani. Zásady ochrany osobných údajov.