Spotrebiteľský trh sa mení priebežne, nie len pri výrazných vonkajších zmenách, či vstupe do nového segmentu. Nehovoriac o zmenách výrobných nákladov. Ak vás zmeny „dobehli“, je vhodné obdobie nezľaknúť sa, zamyslieť sa nad svojim produktom a vhodne inovovať aj obalový dizajn. Takto je možné jednoduchšie osloviť nových zákazníkov. Zároveň sa pri redizajne môžete rozhodnúť pre technológie a materiály, ktoré vhodne nahradia doterajšie. Či už cestou k ekologickej alternatíve, alebo optimalizácii v jednoduchšom prevedení. Poraďte sa s našimi kolegami. Aj pre grafický dizajn máme riešenia.
S mnohými našimi klientmi máme roky spolupráce za sebou. Aj vďaka tomu sa nám spolu darí tvoriť stále nové a zaujímavé etikety. Také, čo rastú a zrejú s identitou produktu nás vždy tešia. Nedávno takou spoluprácou bola etiketa pre vinárstvo Mrva & Stanko a ich najnovší vinársky počin 3 Burgundy*. Inšpirujte sa prípadovou štúdiou z rozhovorov medzi pánmi Peter Stanko a Štefan Jakubík, ktorých vyspovedal Radovan Kilársky: